FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Instalacja

Usługa może być zamówiona telefonicznie pod numerem 42 235 1000 lub elektronicznie pod adresem handlowcy@forweb.pl

Cena instalacji zaczyna się od 1zł i zależy od jej typu, długości trwania umowy oraz pakietu jaki zostanie wybrany.

Wszystko zależy od aktualnej ilości zgłoszeń. Kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta otrzymują Państwo dokładny termin instalacji.

Przed każdym przyjazdem monter kontaktuje się z zainteresowanym i ustala godzinę, odpowiednią dla Klienta oraz montera.

  • 1. Najpierw podpisywana jest umowa. Istnieje możliwość aby odwiedził Państwa nasz Przedstawiciel lub zapraszamy od odwiedzenie jednego z naszych BOK. Termin wykonania instalacja jest wyznaczany zaraz po podpisaniu umowy.
  • 2. Monter przyjeżdża w wyznaczonym dniu na miejsce instalacji.
  • 3. W zależności od rodzaju wybranych usług (Internet, Telewizja czy Telefon), monter instaluje odpowiednie urządzenia, sprawdza poprawność ich działania oraz samego połączenia. Po pomyślnie zakończonej instalacji monter podpisuje protokół odbioru.

 

Serwis

Usterki można zgłaszać 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu 42 235 1000.

Wszelkie usterki usuwane są najszybciej jak to jest możliwe. Nasz konsultant umówi Państwa na dogodny termin.

 

Płatności

Aktualny stan płatności można sprawdzić logując się w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (E-BOK).

Dane do logowania znajdziesz na swojej Umowie. Aby zalogować się, wybierz link na stronie głownej (prawe górne Menu) lub wpisz adres bezpośredni - ebok.forweb.pl. Jeśli potrzebujesz pomocy lub logowanie nie działa, zadzwoń do nas.

Indywidualny numer konta bankowego do wpłat można znaleźć w E-BOK w zakładce Informacje.

Na komunikacie po 60 sekundach zostanie uaktywniony przycisk „Zaakceptuj”. Po kliknięciu przycisku komunikat zostanie zamknięty, a usługa wznowiona.